Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищенко, Світлана Владиславівна-
dc.date.accessioned2021-02-23T10:51:59Z-
dc.date.available2021-02-23T10:51:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГрищенко С. В. Професійна підготовка соціальних працівників до супервізійної діяльності в Канаді. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 6 (162) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. C. 30-34. (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7093-
dc.description.abstractУ статті визначено супервізію в процесі професійної підготовки соціальних працівників в Канаді. Охарактеризовано сучасні аспекти супервізійної діяльності в процесі професійної підготовки соціальних працівників до супервізійної діяльності в Канаді. Супервізія – основний засіб, за допомогою якого визначений установою супервізор полегшує роботу персоналу, індивідуально й колективно, та забезпечує стандарти роботи. Поняття супервізії визначається через моделі аналізу і компетентного розв’язання ситуацій, що виникають у взаємодії з клієнтами. Під поняттям «супервізія», маємо розуміти стосунки між однією людиною, супервізором, та іншою, супервізованим.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсупервізіяen_US
dc.subjectсупервізійна діяльністьen_US
dc.subjectмета супервізіїen_US
dc.subjectсоціальні працівникиen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка соціальних працівників в Канадіen_US
dc.titleПрофесійна підготовка соціальних працівників до супервізійної діяльності в Канадіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.