Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-02-19T06:54:18Z-
dc.date.available2021-02-19T06:54:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКонотоп О.С. Вимоги до іншомовної практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах євроінтеграції. Інноваційна педагогіка. 2020. № 8. С. 57-61.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7078-
dc.description.abstractУ статті розглядаються сучасні вимоги до іншомовної практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи в контексті євроінтеграції. Розглянуто вимоги чинних вітчизняних нормативних документів щодо рівня іншомовної практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи та зроблено порівняння з відповідними європейськими стандартами.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectіншомовна практична підготовкаen_US
dc.subjectміжнародні стандарти викладання та вивчення англійської мовиen_US
dc.subjectЗахідноєвропейські рекомендації з мовної освітиen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиen_US
dc.subjectбакалаврen_US
dc.titleВимоги до іншомовної практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах євроінтеграціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.