Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7074
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.date.accessioned2021-02-17T14:48:38Z-
dc.date.available2021-02-17T14:48:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМехед О. Б. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх учителів біології та основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльності. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2020. Вип. 10 (166). С. 173-177 (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7074-
dc.description.abstractУ статті досліджено значення соціально-виховних пріоритетів у сучасній педагогіці, виявлено тенденції в цілепокладанні як основному елементі соціально-педагогічної системи, запропоновано результати осмислення виховних цілей із урахуванням сучасних інтеґраційних процесів в суспільстві.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectсоціально-педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectзаклади середньої освітиen_US
dc.subjectмайбутні вчителі біології та основ здоров’яen_US
dc.titleТеоретичні засади професійної підготовки майбутніх учителів біології та основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.