Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7052
Назва: Ґендерна проблема на уроках історії у старшій школі
Автори: Гринь, Олена Володимирівна
Ключові слова: гендерна проблема
уроки історії у старшій школі
Дата публікації: 2020
Видавництво: Матеріали ХІІІ обласної науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Гринь О. В. Ґендерна проблема на уроках історії у старшій школі. Жінки Чернігівщини: історія і сучасність. Жінка в умовах сучасної реальності : самоідентифікація і перспективи. Матеріали ХІІІ обласної науково-практичної конференції, (Чернігів, 25 листопада 2020 р.); за заг. ред. І.В.Дорожкіної. Чернігів : ПАТ «Поліграфічно-видавничий комплекс «Десна», 2020. – С. 74-77.
Короткий огляд (реферат): Процеси, які тривають в сучасній українській освіті, зокрема, включення до європейського освітнього простору, зумовлюють необхідність посилення уваги до гендерного виховання. Розуміння проявів тендерної нерівності та її наслідків є важливим для становлення демократичного громадянського суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7052
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ґендерна проблема на уроках історії у старшій школі.pdf56.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.