Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7017
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосенко, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-02-08T06:50:09Z-
dc.date.available2021-02-08T06:50:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКосенко Т. В. Формування креативності майбутніх вчителів музичного мистецтва у процесі виконання музично-творчих проектів : кваліфікаційна магістр. р-та студентки 63 групи, спец.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво), Кваліфікація: викладач музичного інструмента. Учитель музичного мистецтва. Методист з виховної роботи / наук. керівники: проф. М. Б. Євтух, к.п.н., доцент В. С. Вергунова; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, кафедра мистецьких дисциплін. Чернігів, 2019. 117 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7017-
dc.description.abstractФахова підготовка вчителя музичного мистецтва відзначається багатогранністю. Вона охоплює значні види діяльності: інструментально-виконавську, диригентсько-хорову, сценарно-режисерську. У сучасних умовах важливим стає не тільки уміння відтворювати здобутий досвід та знання, але й здатність по-новому їх використовувати, здатність втілювати різні ідеї, оригінально підходити до вирішення конфліктних ситуацій. Наразі креативність є необхідною складовою конкурентоспроможності випускників та можливості їх професійної самореалізації.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмайбутні вчителі музичного мистецтваen_US
dc.subjectмузичне мистецтвоen_US
dc.subjectкреативністьen_US
dc.titleФормування креативності майбутніх вчителів музичного мистецтва у процесі виконання музично-творчих проектівen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.