Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/698
Назва: Формування саморегуляції майбутніх учителів як важлива складова педагогічної компетентності
Автори: Кудін, Сергій Федорович
Козерук, Юлія Володимирівна
Мазур, Тамара Василівна
Савонова, Оксана Вікторівна
Ключові слова: професійна підготовка
саморегуляція
педагогічна компетентність
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Кудін С. Ф., Козерук Ю. В., Мазур Т. В., Савонова О. В. Формування саморегуляції майбутніх учителів як важлива складова педагогічної компетентності / Кудін С. Ф., Козерук Ю. В., Мазур Т. В., Савонова О. В. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2017. – Вип. 143. – С. 255 – 258.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі теоретико-педагогічного обґрунтування формування саморегуляції у студентів-майбутніх педагогів. Проведено аналіз поняття "саморегуляція" і окреслено чинники, що суттєво впливають на її формування. Саморегуляція розглядається в контексті педагогічної компетентності як структурний компонент педагогічної готовності педагога до професійної діяльності. Висвітлені аксіологічні виміри проблеми формування саморегуляції у поєднанні педагогіки, психології та валеології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/698
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
55.pdf486.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.