Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/695
Назва: | Мотивація до навчання як наслідок сформованого світогляду майбутнього фахівця з позицій причинно-системного підходу |
Автори: | Колесник, Марина Олександрівна Степовик, М. Г. |
Ключові слова: | мотивація навчальної діяльності причинно-системний підхід світоглядна позиція фахівця модель цілісної особистості фахівця |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Колесник М. О., Степовик М. Г. Мотивація до навчання як наслідок сформованого світогляду майбутнього фахівця з позицій причинно-системного підходу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 143. С. 228–233. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена розгляду такого явища, як мотивація навчальної діяльності майбутніх фахівців з природничих наук з позиції причинно-системного підходу. Визначено основні характеристики зовнішньої та внутрішньої мотивації, відповідно до моделі розвитку цілісної особистості в причинно-системній обумовленості її становлення. Представлене дослідження причин, що характеризують позитивне та негативне ставлення студентів до певних предметів та перевага мотивів навчання. У дослідженні наголошується на світоглядному значенні мотиваційної сфери майбутнього фахівця. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/695 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
50.pdf | 694.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.