Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/695
Назва: Мотивація до навчання як наслідок сформованого світогляду майбутнього фахівця з позицій причинно-системного підходу
Автори: Колесник, Марина Олександрівна
Степовик, М. Г.
Ключові слова: мотивація навчальної діяльності
причинно-системний підхід
світоглядна позиція фахівця
модель цілісної особистості фахівця
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Колесник М. О., Степовик М. Г. Мотивація до навчання як наслідок сформованого світогляду майбутнього фахівця з позицій причинно-системного підходу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 143. С. 228–233.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду такого явища, як мотивація навчальної діяльності майбутніх фахівців з природничих наук з позиції причинно-системного підходу. Визначено основні характеристики зовнішньої та внутрішньої мотивації, відповідно до моделі розвитку цілісної особистості в причинно-системній обумовленості її становлення. Представлене дослідження причин, що характеризують позитивне та негативне ставлення студентів до певних предметів та перевага мотивів навчання. У дослідженні наголошується на світоглядному значенні мотиваційної сфери майбутнього фахівця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/695
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
50.pdf694.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.