Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/687
Назва: Вплив вербального і невербального спілкування вчителя на формування професійної спрямованості старшокласників
Автори: Дрозденко, Володимир Михайлович
Федорченко, Ю. Ю.
Ключові слова: спілкування
невербальне вербальне спілкування
мовлення
активне слухання
комунікація
професійна спрямованість
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Дрозденко В. М., Федорченко Ю. Ю. Вплив вербального і невербального спілкування вчителя на формування професійної спрямованості старшокласників. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 144. С. 360–363.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено актуальні для сучасного стану освіти в Україні питання впливу вербального та невербального спілкування вчителя на формування професійної спрямованості старшокласників. Проаналізовано місце професійного спілкування в структурі діяльності вчителя, визначено сутність професійної спрямованості особистості, окремі умови та шляхи її формування. Наголошується на тому, що вчитель, використовуючи вербальні та невербальні канали, прагне до підтримання консультаційного контакту з учнем, до розуміння, аналізу і пошуку причин проблем учня через спостереження за зовнішніми проявами поведінки, емпатії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/687
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.