Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6849
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинюк, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-01-21T15:04:43Z-
dc.date.available2021-01-21T15:04:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМартинюк Т. В. Художня естетика та педагогічні принципи Миколи Лисенка в контексті становлення національної моделі музичної освіти. Педагогічна освіта: теорія і практика. 2016. Вип. 20(2). С. 111-115.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6849-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню засад розвитку культуротвірних процесів етнічного спрямування у музичному мистецтві другої половини XIX – XX століть у контексті актуальних проблем розвитку національної музичної культури. Аналізуються етапи становлення художньо–естетичного світогляду і музично-виконавської діяльності М.В. Лисенка в їхній проекції на формування національної моделі музичної освіти.en_US
dc.publisherПедагогічна освіта: теорія і практикаen_US
dc.subjectнаціональна музична культура й освітаen_US
dc.subjectнаціональний музичний стильen_US
dc.subjectнаціональна самосвідомістьen_US
dc.subjectморально-естетична культура особистостіen_US
dc.titleХудожня естетика та педагогічні принципи Миколи Лисенка в контексті становлення національної моделі музичної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.