Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6849
Назва: Художня естетика та педагогічні принципи Миколи Лисенка в контексті становлення національної моделі музичної освіти
Автори: Мартинюк, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: національна музична культура й освіта
національний музичний стиль
національна самосвідомість
морально-естетична культура особистості
Дата публікації: 2016
Видавництво: Педагогічна освіта: теорія і практика
Бібліографічний опис: Мартинюк Т. В. Художня естетика та педагогічні принципи Миколи Лисенка в контексті становлення національної моделі музичної освіти. Педагогічна освіта: теорія і практика. 2016. Вип. 20(2). С. 111-115.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню засад розвитку культуротвірних процесів етнічного спрямування у музичному мистецтві другої половини XIX – XX століть у контексті актуальних проблем розвитку національної музичної культури. Аналізуються етапи становлення художньо–естетичного світогляду і музично-виконавської діяльності М.В. Лисенка в їхній проекції на формування національної моделі музичної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6849
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.