Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6846
Назва: | Хорова школа Джавіда Кудусова у контексті формування визначальних професійних компетентностей майбутніх музикантів-педагогів |
Автори: | Мартинюк, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | хорова школа художній світогляд виконавський стиль музична інтерпретація професійні компетенції |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Професійна освіта: методологія, теорія та технології |
Бібліографічний опис: | Мартинюк Т. В. Хорова школа Джавіда Кудусова у контексті формування визначальних професійних компетентностей майбутніх музикантів-педагогів. Професійна освіта: методологія, теорія та технології. 2017. Вип. 5(1). С. 159-168. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється педагогічна парадигма хорової школи Джавіда Кудусова у контексті компетентнісного підходу у сучасній музичній освіті. Розкривається художняестетика диригента у її нерозривних зв’язках з традиціяминаціональної музичної культури і в проекції на формуванняпрофесійно-значущих рис особистості студентів мистецькихспеціальностей. Розвиток музично-виконавської культури майбутнього керівника хорового колективу осмислюється як інтегрована багатоскладова якість, що визначає змістовну наповненість диригентської педагогіки Д. Кудусова. Окреслюється вплив етнорегіональних історичних та соціокультурних чинників на визначення змісту особистісно-зорієнтованої системи навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6846 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хорова школа Джавіда Кудусова у контексті формування визначальних професійних компетентностей майбутніх музикантів-педагогів.pdf | 198.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.