Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/679
Назва: Професійний аспект формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх учителів іноземних мов
Автори: Стеченко, Тетяна Олександрівна
Ушакова, Людмила Іванівна
Ключові слова: майбутній учитель іноземних мов
лінгвокультурологічна компетентність
мовна особистість
вторинна мовна особистість
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Стеченко Т.О., Ушакова Л. І. Професійний аспект формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / Стеченко Т.О., Ушакова Л. І. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2017. – Вип. 144. – С. 298 – 301.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується професійний аспект формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Лінгвокультурологічна компетентність розглядається як: а) складова вторинної мовної особистості, що визначає рівень володіння іноземною мовою як засобом міжкультурного спілкування; б) компонент змісту професійної компетентності вчителя іноземних мов, який засобами іноземної мови та відповідної культури впливатиме на становлення і розвиток мовної особистості своїхучнів. Розкривається зміст лінгвокультурологічної компетентності як компонент професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов та дається його визначення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/679
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
71.pdf601.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.