Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.date.accessioned2021-01-14T16:01:03Z-
dc.date.available2021-01-14T16:01:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМехед О. Б. Основні компоненти підготовки вчителів до соціально-педагогічної діяльності для формування мотивації учнів до здорового способу життя. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 8 (164) НУЧК, 2020. С. 216-220.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6766-
dc.description.abstractРозглянуто особливості підготовки майбутніх вчителів біології та основ здоров’я до соціально-педагогічної діяльності, направленої на популяризацію та формування мотивації учнів до здорового способу життя.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectсоціально-педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectмайбутні вчителі біології та основ здоров’яen_US
dc.subjectздоровий спосіб життяen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.titleОсновні компоненти підготовки вчителів до соціально-педагогічної діяльності для формування мотивації учнів до здорового способу життяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.