Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/675
Назва: Теоретичні основи формування рухових умінь і навичок молодших школярів у процесі фізичного виховання
Автори: Ващенко, Лариса Іванівна
Ключові слова: навчально-тренувальний процес
молодші школярі
позашкільні навчальні заклади
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Ващенко Л. І. Теоретичні основи формування рухових умінь і навичок молодших школярів у процесі фізичного виховання / Ващенко Л. І. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2017. – Вип. 144. – С. 255 – 259.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз робіт різних авторів, щодо етапів формування та оволодіння руховими вміннями і навичками молодших школярів у процесі фізичного виховання, викладено основні погляди дослідників і вчених, щодо понять «уміння» та «навичка». Наголошено про провідну роль педагога фізичного виховання у процесі формування рухових умінь і навичок та важливості володіння ним теоретико-методичних і прикладних знань даного процесу. Компетентний фахівець має бути обізнаним щодо процесів, які протікають в організмі, під час багаторазового повторення вправ, що вивчаються, щодо побудови раціонального, педагогічного процесу формування рухових умінь і навичок молодших школярів у позашкільних навчальних закладах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/675
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
61.pdf560.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.