Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМірошник, В. І.-
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.date.accessioned2021-01-11T19:35:45Z-
dc.date.available2021-01-11T19:35:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМірошник В. І., Мехед О. Б. Здоров’язберігаючі технології як важлива складова системи освіти. Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2020) : І міжнародна наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 17 грудня 2020 р.) : тези доповідей. Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2020. С. 31en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6736-
dc.description.abstractРозглянуто основні здоров’язберігаючі технології, що об’єднують в собі всі напрямки щодо формування, збереження та зміцнення здоров’я людей, які беруть участь у освітньому процесі. Вивчено особливості застосування оздоровчих заходів, що зміцнюють фізичне здоров’я учнів та їх емоційний стан. Виховання культури здоров’я застосовують для збереження здоров’я та посилення мотивації на ведення здорового способу життя. Технології навчання здоров’ю формують життєві звички, ознайомлюють з гігієною та вирішенням конфліктів.en_US
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"en_US
dc.subjectстан здоров’я учнівen_US
dc.subjectздоров’язберігаючі технологіїen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.titleЗдоров’язберігаючі технології як важлива складова системи освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.