Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6734
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойленко, Павло Васильович-
dc.date.accessioned2021-01-11T12:49:31Z-
dc.date.available2021-01-11T12:49:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСамойленко П. В. Визначальні етапи розвитку методичної хімічної науки: уроки на майбутнє. Тенденції і проблеми розвитку сучасної хімічної освіти : збірник наукових праць ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції / За заг. ред. Л.Я. Мідак; ДВНЗ «Прикарпатський нац. універ. ім. В. Стефаника». – Івано-Франківcьк : Супрун В.П., 2020. – С. 15-18.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6734-
dc.description.abstractПісля включення хімії як самостійного навчального предмету в навчальні плани шкіл на початку ХХ ст. настала нагальна потреба в розробці наукових засад методики її навчання. Прослідкуємо як втілювалися здобутки методики навчання хімії як науки в навчальних програмах з хімії для середньої школи.en_US
dc.publisherТенденції і проблеми розвитку сучасної хімічної освіти : збірник наукових праць ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectхімічна наукаen_US
dc.subjectметодика навчання хіміїen_US
dc.subject«Нова українська школа»en_US
dc.titleВизначальні етапи розвитку методичної хімічної науки: уроки на майбутнєen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.