Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6729
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойленко, Павло Васильович-
dc.date.accessioned2021-01-11T11:34:05Z-
dc.date.available2021-01-11T11:34:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСамойленко П.В. Компетентнісний підхід до професійної підготовки бакалаврів освіти (хімія) в класичному університеті. Тенденції і проблеми розвитку сучасної хімічної освіти : збірник наукових праць І Всеукраїнської науково-практичної конференції. 23-24 травня 2019 року / За заг. ред. Л.Я. Мідак; ДВНЗ «Прикарпатський нац. універ. ім. В. Стефаника»; Івано-Франківський обл. інст. післядип. пед.освіти. – Івано-Франківcьк : Супрун В.П., 2019. – С. 12-15.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6729-
dc.description.abstractВ умовах модернізації вищої педагогічної освіти нового осмислення потребує впровадження спеціальності 014. Середня освіта (Хімія) в класичному університеті. Як першочергове постає завдання чіткого визначення очікуваних результатів навчання (компетентностей) здобувача ступеня вищої освіти – бакалавра. Це зумовлює необхідність формування моделі фахівця – майбутнього вчителя хімії, основним конструктором якої є компетентність.en_US
dc.publisherТенденції і проблеми розвитку сучасної хімічної освіти : збірник наукових праць І Всеукраїнської науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectпрофесійно-педагогічні компетенціїen_US
dc.subjectбакалаври освіти (хімія)en_US
dc.subjectмайбутні вчителі хіміїen_US
dc.subjectрівень сформованості професійно-методичних компетенційen_US
dc.titleКомпетентнісний підхід до професійної підготовки бакалаврів освіти (хімія) в класичному університетіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.