Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/672
Назва: Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів професійної підготовки у процесі використання інформаційних технологій
Автори: Ребенок, Вадим Михайлович
Ключові слова: активізація пізнавальної діяльності
професійна підготовка
комп’ютерні технології
професійна діяльність
самостійність
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Ребенок В. М. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів професійної підготовки у процесі використання інформаційних технологій / Ребенок В. М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2017. – Вип. 144. – С. 216 – 219.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблему активізації пізнавальної діяльності майбутніх учителів професійної підготовки та використання інформаційних технологій, які дають перспективу для реалізації різноманітних цілей навчання технічних і педагогічних програмних засобів. Визначено, що активна комп’ютеризація вищого навчального закладу відкриває великі можливості розвитку педагогічної освіти для майбутніх учителів професійної підготовки. Інформаційні технології підвищуючи активність фахівців, ведуть до перебудови навчального процесу в бік самостійних форм навчання. Самоосвітні навички створюють умови для постійного поповнення знань, допомагають найбільш швидко орієнтуватися і впроваджувати у практику ВНЗ передові наукові досягнення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/672
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
52.pdf600.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.