Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6708| Назва: | Ситуаційні тести як засіб проектування діяльності майбутніх учителів хімії |
| Автори: | Самойленко, Павло Васильович Білоус, Ольга Володимирівна |
| Ключові слова: | ситуаційний тест педагогічна діяльність моделювання проектування навчальна ситуація |
| Дата публікації: | 2004 |
| Видавництво: | Науковий потенціал світу 2004 : матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції |
| Бібліографічний опис: | Самойленко П. В., Білоус О. В. Ситуаційні тести як засіб проектування діяльності майбутніх учителів хімії / Самойленко П. В., Білоус О. В. // Науковий потенціал світу 2004 : матеріали Першої Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпропетровськ, 1-15 листопада 2004 р.). Проблеми підготовки фахівців. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2004. – Т. 40. - С. 16–19. |
| Короткий огляд (реферат): | Схарактеризовано особливості створення ситуаційних тестових завдань з методики навчання хімії, які використовувалися у навчальному процесі на етапі первинного формування вмінь та з метою діагностики їх сформованості. Показано, що такі завдання моделюють ситуації вибору методичного підходу до вивчення навчальної теми залежно від рівня пізнавальної самостійності учнів; визначення послідовності викладу навчального матеріалу залежно від методичного підходу; здійснення добору методів, засобів та форм навчання залежно від цілей навчання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6708 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ситуаційні тести як засіб проектування діяльності майбутніх учителів хімії.pdf | 301,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.