Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойленко, Павло Васильович-
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-01-05T09:41:13Z-
dc.date.available2021-01-05T09:41:13Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationСамойленко П. В., Білоус О. В. Ситуаційні тести як засіб проектування діяльності майбутніх учителів хімії / Самойленко П. В., Білоус О. В. // Науковий потенціал світу 2004 : матеріали Першої Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпропетровськ, 1-15 листопада 2004 р.). Проблеми підготовки фахівців. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2004. – Т. 40. - С. 16–19.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6708-
dc.description.abstractСхарактеризовано особливості створення ситуаційних тестових завдань з методики навчання хімії, які використовувалися у навчальному процесі на етапі первинного формування вмінь та з метою діагностики їх сформованості. Показано, що такі завдання моделюють ситуації вибору методичного підходу до вивчення навчальної теми залежно від рівня пізнавальної самостійності учнів; визначення послідовності викладу навчального матеріалу залежно від методичного підходу; здійснення добору методів, засобів та форм навчання залежно від цілей навчання.en_US
dc.publisherНауковий потенціал світу 2004 : матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectситуаційний тестen_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectпроектуванняen_US
dc.subjectнавчальна ситуаціяen_US
dc.titleСитуаційні тести як засіб проектування діяльності майбутніх учителів хіміїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.