Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРекун, Оксана Олегіївна-
dc.contributor.authorПригодій, Алла Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-02-25T07:57:08Z-
dc.date.available2020-02-25T07:57:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРекун О. О., Пригодій А. В. Саsy-study як інтерактивна форма навчання в професійно-технічних навчальних закладах. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 144. С. 196–198.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/669-
dc.description.abstractУ даній статті повідомляється ефективність застосування case-study технологій як інтерактивної форми навчання в ПТНЗ. Метод кейсів гармонійно вплітається в освітній процес, доповнює його всілякими життєвими деталями, наближає до навколишньої дійсності, має реальні передумови для формування успішної діяльності учня. Таке навчання розвиває розуміння й здатність мислити на мові основних проблем, з якими стикаються учні у повсякденній діяльності. Особливість методу Сase-study є створення проблеми, яка є в реальному житті. Користуючись цим методом ми можемо сформувати ключові професійні компетентності майбутніх робітників у процесі навчання. Головну роль в статті відведено аналізу кейс-технологій в освітньому процесі.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectметод case-studyen_US
dc.subjectПТНЗen_US
dc.subjectінтерактивне навчанняen_US
dc.titleСаsy-study як інтерактивна форма навчання в професійно-технічних навчальних закладахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.