Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6697
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білоус, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-30T11:06:11Z | - |
dc.date.available | 2020-12-30T11:06:11Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Білоус О. В. Формування готовності майбутніх учителів хімії до реалізації конструктивної функції педагогічної діяльності. Сучасні тенденції навчання хімії : тези доповідей IV наук.-метод. конф. (м. Львів, 14 квітня 2018 р.). Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2018. С. 24. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6697 | - |
dc.description.abstract | Показано, що реалізація конструктивної функції педагогічної діяльності передбачає уміння здійснювати відбір та організацію змісту навчальної інформації, проєктування діяльності учнів, власної діяльності і поведінки, уміння виділяти ключові ідеї навчального предмету, встановлювати міжпредметні зв’язки. Підкреслено, що успішна реалізація конструктивної функції педагогічної діяльності пов’язана з високим рівнем розвитку теоретичного мислення. Схарактеризовано особливості організації формувального впливу задля розвитку теоретичного мислення і, як наслідок, готовності до реалізації конструктивної функції педагогічної діяльності у майбутніх учителів хімії. | en_US |
dc.publisher | Сучасні тенденції навчання хімії : тези доповідей IV науково-методичної конференції | en_US |
dc.subject | майбутні учителі хімії | en_US |
dc.subject | готовність | en_US |
dc.subject | конструктивна функція педагогічної діяльності | en_US |
dc.subject | теоретичне мислення | en_US |
dc.subject | змістовий аналіз | en_US |
dc.subject | абстракція | en_US |
dc.subject | моделювання | en_US |
dc.subject | планування | en_US |
dc.subject | рефлексивний контроль | en_US |
dc.title | Формування готовності майбутніх учителів хімії до реалізації конструктивної функції педагогічної діяльності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Науково-практична конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування готовності майбутніх учителів хімії до реалізації конструктивної функції педагогічної діяльності.pdf | 214.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.