Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6697
Назва: Формування готовності майбутніх учителів хімії до реалізації конструктивної функції педагогічної діяльності
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: майбутні учителі хімії
готовність
конструктивна функція педагогічної діяльності
теоретичне мислення
змістовий аналіз
абстракція
моделювання
планування
рефлексивний контроль
Дата публікації: 2018
Видавництво: Сучасні тенденції навчання хімії : тези доповідей IV науково-методичної конференції
Бібліографічний опис: Білоус О. В. Формування готовності майбутніх учителів хімії до реалізації конструктивної функції педагогічної діяльності. Сучасні тенденції навчання хімії : тези доповідей IV наук.-метод. конф. (м. Львів, 14 квітня 2018 р.). Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2018. С. 24.
Короткий огляд (реферат): Показано, що реалізація конструктивної функції педагогічної діяльності передбачає уміння здійснювати відбір та організацію змісту навчальної інформації, проєктування діяльності учнів, власної діяльності і поведінки, уміння виділяти ключові ідеї навчального предмету, встановлювати міжпредметні зв’язки. Підкреслено, що успішна реалізація конструктивної функції педагогічної діяльності пов’язана з високим рівнем розвитку теоретичного мислення. Схарактеризовано особливості організації формувального впливу задля розвитку теоретичного мислення і, як наслідок, готовності до реалізації конструктивної функції педагогічної діяльності у майбутніх учителів хімії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6697
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.