Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6696
Назва: Роль моделювання при вивченні неорганічної хімії у педагогічних вищих навчальних закладах
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: неорганічна хімія
теоретичне мислення
теоретичний аналіз
моделювання
Дата публікації: 2004
Видавництво: Наука і освіта 2004 : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Білоус О. В. Роль моделювання при вивченні неорганічної хімії у педагогічних вищих навчальних закладах / Білоус О. В. // Наука і освіта 2004 : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпропетровськ, 10-25 лютого 2004 р.). Дніпропетровськ. Психологія. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2004. - Том 29. - С. 5–7.
Короткий огляд (реферат): Наведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку теоретичного аналізу у студентів хіміко-біологічного факультету Чернігівського державного педагогічного університету. Показано, що цілеспрямоване формування діяльності моделювання у процесі вивчення неорганічної хімії є умовою розвитку здатності до теоретичного аналізу навчального матеріалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6696
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.