Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-30T10:50:10Z-
dc.date.available2020-12-30T10:50:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБілоус О. В. Підготовка майбутніх учителів хімії до оцінювання результатів проектно-дослідницької діяльності учнів. Сучасні тенденції навчання хімії : тези доповідей V наук.-метод. конф. (м. Львів, 29 березня 2019 р.). Львів : Львівський університет, 2019. С. 32.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6694-
dc.description.abstractЗазначено, що у ході вивчення навчальної дисципліни „Організація проєктно-дослідницької діяльності учнів” студенти проєктують власну діяльність з управління діяльністю учнів та діяльність школярів, характеризуючи предметний зміст взаємодії всіх суб’єктів освітнього процесу. Наголошено на важливості формування в учнів методологічних знань у ході розв’язання проєктних задач. Зазначено критерії оцінювання результатів проєктної діяльності учнів. Підкреслено роль організації самооцінювання як умови розвитку рефлексії учнів.en_US
dc.publisherСучасні тенденції навчання хімії : тези доповідей V науково-методичної конференціїen_US
dc.subjectпроектно-дослідницька діяльністьen_US
dc.subjectмайбутні учителі хіміїen_US
dc.subjectпродукт проектної діяльностіen_US
dc.subjectсамооцінюванняen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.titleПідготовка майбутніх учителів хімії до оцінювання результатів проектно-дослідницької діяльності учнівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.