Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6694
Назва: Підготовка майбутніх учителів хімії до оцінювання результатів проектно-дослідницької діяльності учнів
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: проектно-дослідницька діяльність
майбутні учителі хімії
продукт проектної діяльності
самооцінювання
рефлексія
Дата публікації: 2019
Видавництво: Сучасні тенденції навчання хімії : тези доповідей V науково-методичної конференції
Бібліографічний опис: Білоус О. В. Підготовка майбутніх учителів хімії до оцінювання результатів проектно-дослідницької діяльності учнів. Сучасні тенденції навчання хімії : тези доповідей V наук.-метод. конф. (м. Львів, 29 березня 2019 р.). Львів : Львівський університет, 2019. С. 32.
Короткий огляд (реферат): Зазначено, що у ході вивчення навчальної дисципліни „Організація проєктно-дослідницької діяльності учнів” студенти проєктують власну діяльність з управління діяльністю учнів та діяльність школярів, характеризуючи предметний зміст взаємодії всіх суб’єктів освітнього процесу. Наголошено на важливості формування в учнів методологічних знань у ході розв’язання проєктних задач. Зазначено критерії оцінювання результатів проєктної діяльності учнів. Підкреслено роль організації самооцінювання як умови розвитку рефлексії учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6694
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.