Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-30T10:45:29Z-
dc.date.available2020-12-30T10:45:29Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationБілоус О. В. Педагогічні тести як засіб діагностики якості підготовки майбутніх учителів хімії / Білоус О. В. // Хімічна освіта в контексті Болонського процесу: стан і перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Київ, 18-19 травня 2006 р.) / за заг. ред. В. П. Покася, В. С. Толмачової. - К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. - С. 91–93.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6693-
dc.description.abstractСхарактеризовано етапи розробки педагогічних тестів як засобу контролю та оцінювання знань та умінь студентів. Наведено приклади тестових завдань закритого типу хімічного змісту, а також результати апробації двохсот тестових завдань. Показано, що зазначені тестові завдання можна рекомендувати до застосування на державному фаховому екзамену з хімії освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» як надійний засіб оцінки навчальних досягнень майбутніх учителів.en_US
dc.publisherХімічна освіта в контексті Болонського процесу: стан і перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectпедагогічний тестen_US
dc.subjectзавдання з множинним вибором відповідіen_US
dc.subjectзавдання на встановлення відповідностіen_US
dc.subjectзавдання на встановлення правильної послідовностіen_US
dc.subjectпоказник надійності тестуen_US
dc.titleПедагогічні тести як засіб діагностики якості підготовки майбутніх учителів хіміїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.