Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6693
Назва: Педагогічні тести як засіб діагностики якості підготовки майбутніх учителів хімії
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: педагогічний тест
завдання з множинним вибором відповіді
завдання на встановлення відповідності
завдання на встановлення правильної послідовності
показник надійності тесту
Дата публікації: 2006
Видавництво: Хімічна освіта в контексті Болонського процесу: стан і перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Білоус О. В. Педагогічні тести як засіб діагностики якості підготовки майбутніх учителів хімії / Білоус О. В. // Хімічна освіта в контексті Болонського процесу: стан і перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Київ, 18-19 травня 2006 р.) / за заг. ред. В. П. Покася, В. С. Толмачової. - К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. - С. 91–93.
Короткий огляд (реферат): Схарактеризовано етапи розробки педагогічних тестів як засобу контролю та оцінювання знань та умінь студентів. Наведено приклади тестових завдань закритого типу хімічного змісту, а також результати апробації двохсот тестових завдань. Показано, що зазначені тестові завдання можна рекомендувати до застосування на державному фаховому екзамену з хімії освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» як надійний засіб оцінки навчальних досягнень майбутніх учителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6693
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.