Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6687
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білоус, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-30T10:04:28Z | - |
dc.date.available | 2020-12-30T10:04:28Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Білоус О. В. Особливості саморегуляції майбутніх учителів хімії в процесі розв’язання задач. Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень : тези IІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Переяслав-Хмельницький, 21 березня 2018 р.). Переяслав-Хмельницький : ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». К.: Талком, 2018. - С. 197–200. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6687 | - |
dc.description.abstract | Наведено результати емпіричного дослідження рівня саморегуляції студентів - майбутніх учителів хімії у ході розв’язання задач. Показано, що високий рівень здатності усвідомлення атенціювання, роздумування, відстежування послідовності перетворень у процесі розв’язання задач може свідчити про високий ступінь розвитку змістової рефлексії як складової теоретичного мислення. | en_US |
dc.publisher | Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень : тези IІ Міжнародної науково-практичної конференції | en_US |
dc.subject | саморегуляція | en_US |
dc.subject | майбутні учителі хімії | en_US |
dc.subject | атенціювання | en_US |
dc.subject | змістова рефлексія | en_US |
dc.subject | планування діяльності | en_US |
dc.subject | моделювання | en_US |
dc.subject | програмування | en_US |
dc.subject | оцінка результатів | en_US |
dc.subject | гнучкість мислення | en_US |
dc.subject | самостійність мислення | en_US |
dc.title | Особливості саморегуляції майбутніх учителів хімії в процесі розв’язання задач | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Науково-практична конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Білоус Особливості саморегуляції майбутніх учителів хімії_2018-197-200.pdf | 334.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.