Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6687
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-30T10:04:28Z-
dc.date.available2020-12-30T10:04:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБілоус О. В. Особливості саморегуляції майбутніх учителів хімії в процесі розв’язання задач. Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень : тези IІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Переяслав-Хмельницький, 21 березня 2018 р.). Переяслав-Хмельницький : ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». К.: Талком, 2018. - С. 197–200.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6687-
dc.description.abstractНаведено результати емпіричного дослідження рівня саморегуляції студентів - майбутніх учителів хімії у ході розв’язання задач. Показано, що високий рівень здатності усвідомлення атенціювання, роздумування, відстежування послідовності перетворень у процесі розв’язання задач може свідчити про високий ступінь розвитку змістової рефлексії як складової теоретичного мислення.en_US
dc.publisherПсихологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень : тези IІ Міжнародної науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectсаморегуляціяen_US
dc.subjectмайбутні учителі хіміїen_US
dc.subjectатенціюванняen_US
dc.subjectзмістова рефлексіяen_US
dc.subjectпланування діяльностіen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectпрограмуванняen_US
dc.subjectоцінка результатівen_US
dc.subjectгнучкість мисленняen_US
dc.subjectсамостійність мисленняen_US
dc.titleОсобливості саморегуляції майбутніх учителів хімії в процесі розв’язання задачen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.