Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6687
Назва: Особливості саморегуляції майбутніх учителів хімії в процесі розв’язання задач
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: саморегуляція
майбутні учителі хімії
атенціювання
змістова рефлексія
планування діяльності
моделювання
програмування
оцінка результатів
гнучкість мислення
самостійність мислення
Дата публікації: 2018
Видавництво: Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень : тези IІ Міжнародної науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Білоус О. В. Особливості саморегуляції майбутніх учителів хімії в процесі розв’язання задач. Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень : тези IІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Переяслав-Хмельницький, 21 березня 2018 р.). Переяслав-Хмельницький : ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». К.: Талком, 2018. - С. 197–200.
Короткий огляд (реферат): Наведено результати емпіричного дослідження рівня саморегуляції студентів - майбутніх учителів хімії у ході розв’язання задач. Показано, що високий рівень здатності усвідомлення атенціювання, роздумування, відстежування послідовності перетворень у процесі розв’язання задач може свідчити про високий ступінь розвитку змістової рефлексії як складової теоретичного мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6687
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.