Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-30T09:58:09Z-
dc.date.available2020-12-30T09:58:09Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationБілоус О. В. Засоби діагностики рівня розвитку теоретичного мислення майбутніх учителів хімії (на прикладі неорганічної хімії) / Білоус О. В. // Науковий потенціал світу 2004 : матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпропетровськ, 1-15 листопада 2004 р.). Психологія. –Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2004. - Том 54. - С. 3–5.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6686-
dc.description.abstractНаведено опис методики дослідження рівня розвитку здатності студентів до теоретичного аналізу навчального матеріалу з неорганічної хімії.en_US
dc.publisherНауковий потенціал світу 2004 : матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectтеоретичний аналізen_US
dc.subjectтеоретичне мисленняen_US
dc.subjectзасоби діагностикиen_US
dc.subjectнеорганічна хіміяen_US
dc.titleЗасоби діагностики рівня розвитку теоретичного мислення майбутніх учителів хімії (на прикладі неорганічної хімії)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.