Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-30T09:53:01Z-
dc.date.available2020-12-30T09:53:01Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationБілоус О. В. До проблеми розвитку рефлексії у майбутніх учителів / Білоус О. В // Динаміка наукових досліджень 2003 : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпропетровськ, 20-27 жовтня 2003 р.). Психологія. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2003. - Том 13. - С. 29–31.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6684-
dc.description.abstractНаведено опис методики та результати дослідження рівня розвитку інтелектуальної рефлексії студентів хіміко-біологічного факультету педагогічного університету. Показано, що розв’язання задач, які орієнтують на виділення та моделювання узагальненого способу їх розв’язання спричинює розвиток змістової рефлексії.en_US
dc.publisherДинаміка наукових досліджень 2003 : матеріали ІІ Міжнародної науково-практиччної конференціїen_US
dc.subjectемпіричне мисленняen_US
dc.subjectтеоретичне мисленняen_US
dc.subjectзмістова рефлексіяen_US
dc.titleДо проблеми розвитку рефлексії у майбутніх учителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
До проблеми розвитку рефлексії у майбутніх учителів.pdf226.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.