Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6684
Назва: До проблеми розвитку рефлексії у майбутніх учителів
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: емпіричне мислення
теоретичне мислення
змістова рефлексія
Дата публікації: 2003
Видавництво: Динаміка наукових досліджень 2003 : матеріали ІІ Міжнародної науково-практиччної конференції
Бібліографічний опис: Білоус О. В. До проблеми розвитку рефлексії у майбутніх учителів / Білоус О. В // Динаміка наукових досліджень 2003 : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпропетровськ, 20-27 жовтня 2003 р.). Психологія. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2003. - Том 13. - С. 29–31.
Короткий огляд (реферат): Наведено опис методики та результати дослідження рівня розвитку інтелектуальної рефлексії студентів хіміко-біологічного факультету педагогічного університету. Показано, що розв’язання задач, які орієнтують на виділення та моделювання узагальненого способу їх розв’язання спричинює розвиток змістової рефлексії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6684
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
До проблеми розвитку рефлексії у майбутніх учителів.pdf226.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.