Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6681
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorКуратова, Тамара Серапіонівна-
dc.date.accessioned2020-12-30T08:33:15Z-
dc.date.available2020-12-30T08:33:15Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationБілоус О., Куратова Т. Використання шкільного тесту розумового розвитку учнів на уроках хімії / Білоус О., Куратова Т. // Біологія і хімія в школі. - 1999. - № 1. - С. 37–39.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6681-
dc.description.abstractПоказано можливості шкільного тесту розумового розвитку для створення модифікованих тестових завдань на прикладі хімії. Наведено опис завдань кожного субтесту та приклади завдань хімічного змісту. Розкрито поопераційний склад окремих розумових дій, що актуалізуються у ході розв’язання тестових завдань.en_US
dc.publisherБіологія і хімія в школіen_US
dc.subjectкритеріально-орієнтовані тестиen_US
dc.subjectшкільний тест розумового розвиткуen_US
dc.subjectаналогіїen_US
dc.subjectкласифікаціїen_US
dc.subjectузагальненняen_US
dc.subjectланцюги хімічних перетвореньen_US
dc.titleВикористання шкільного тесту розумового розвитку учнів на уроках хіміїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.