Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/668| Назва: | Особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів технологій в процесі навчання графічних дисциплін |
| Автори: | Нищак, І. Д. Повечера, Ірина Віталіївна |
| Ключові слова: | вчитель технологій самостійна робота система завдань графічні дисципліни |
| Дата публікації: | 2017 |
| Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
| Бібліографічний опис: | Нищак І. Д., Повечера І. В. Особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів технологій в процесі навчання графічних дисциплін. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 144. С. 192–195. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються теоретико-методологічні аспекти організації самостійної роботи студентів педагогічних ВНЗ. У розкритті цього питання автори акцентують увагу на необхідності створення системи навчальних завдань для самостійної роботи студентів, використання яких сприятиме усвідомленому засвоєнню нових знань і способів діяльності, забезпечуватиме поступове зростання рівня інтелектуального розвитку майбутніх фахівців. У процесі організації самостійної роботи студентів необхідно передбачити систему заходів з її планування та контролю, що уможливлюють індивідуальну спрямованість навчання, формування самостійності та розвитку творчих здібностей майбутніх учителів технологій. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/668 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 46.pdf | 598,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.