Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазуренко, Катерина Юріївна-
dc.date.accessioned2020-02-25T07:50:41Z-
dc.date.available2020-02-25T07:50:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМазуренко К. Ю. Інтерпретаційний підхід в релігійній освіті в школах Великої Британії / Мазуренко К. Ю. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2017. – Вип. 144. – С. 181 – 183.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/667-
dc.description.abstractУ статті розкриваються зміст та важливість інтерпретаційного підходу у викладанні неконфесійної релігійної освіти, що має педагогічні цілі та сприяє вихованню толерантності в учнів будь-якого віку, що навчаються в школі. В основі цього підходу лежать три ключові концепції, такі як репрезентація, інтерпретація та розмірковування. Цілями цього підходу являється підвищення знань та розуміння найрізноманітніших релігійних традицій та на цій основі виховання толерантності в учнів. Реалізація цього підходу у педагогічній практиці на уроці може починатися з різних прикладів з релігійних традицій чи учнівських запитань та їх поглядів і досвіду з релігійних традицій. Також устатті визначається гнучкість інтерпретаційного підходу, важливим аспектом якого є рівність релігій, що вивчаються, жодна не ставиться вище чи засуджується. Основою цього підходу являється особистий досвід учня та його особиста участь і вплив на організацію педагогічного процесу.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectінтерпретаційний підхідen_US
dc.subjectнеконфесійна релігійна освітаen_US
dc.subjectметодиen_US
dc.subjectрепрезентаціяen_US
dc.subjectінтерпретаціяen_US
dc.subjectрозмірковуванняen_US
dc.titleІнтерпретаційний підхід в релігійній освіті в школах Великої Британіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf595.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.