Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/667
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мазуренко, Катерина Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-25T07:50:41Z | - |
dc.date.available | 2020-02-25T07:50:41Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Мазуренко К. Ю. Інтерпретаційний підхід в релігійній освіті в школах Великої Британії / Мазуренко К. Ю. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2017. – Вип. 144. – С. 181 – 183. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/667 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються зміст та важливість інтерпретаційного підходу у викладанні неконфесійної релігійної освіти, що має педагогічні цілі та сприяє вихованню толерантності в учнів будь-якого віку, що навчаються в школі. В основі цього підходу лежать три ключові концепції, такі як репрезентація, інтерпретація та розмірковування. Цілями цього підходу являється підвищення знань та розуміння найрізноманітніших релігійних традицій та на цій основі виховання толерантності в учнів. Реалізація цього підходу у педагогічній практиці на уроці може починатися з різних прикладів з релігійних традицій чи учнівських запитань та їх поглядів і досвіду з релігійних традицій. Також устатті визначається гнучкість інтерпретаційного підходу, важливим аспектом якого є рівність релігій, що вивчаються, жодна не ставиться вище чи засуджується. Основою цього підходу являється особистий досвід учня та його особиста участь і вплив на організацію педагогічного процесу. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | інтерпретаційний підхід | en_US |
dc.subject | неконфесійна релігійна освіта | en_US |
dc.subject | методи | en_US |
dc.subject | репрезентація | en_US |
dc.subject | інтерпретація | en_US |
dc.subject | розмірковування | en_US |
dc.title | Інтерпретаційний підхід в релігійній освіті в школах Великої Британії | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
43.pdf | 595.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.