Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБивалькевич, Леонід Мстиславович-
dc.date.accessioned2020-12-24T09:28:36Z-
dc.date.available2020-12-24T09:28:36Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБивалькевич Л. М. Аналіз педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів / Бивалькевич Л. М. // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія» / Редкол.: Д.О.Мельничук (відп. ред.) та ін. - К., 2014. - Вип. 199.-Ч. 1. – С. 33-38.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6675-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему розвитку технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). Обґрунтовано зміст та визначено основні завдання спецкурсу "Розвиток технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів". Проаналізовано аспекти розвитку технічної творчості, форми, прийоми і способи, що забезпечують ефективну підготовку майбутніх інженерів-педагогів До розвитку технічної творчості учнів ПТНз. У спецкурсі розглядається структура ТРВЗ, основи системного аналізу, які розвивають технічне творче мислення і креативність студентів по відношенню До стандартних концепцій технічного розвитку.en_US
dc.publisherНауковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування Україниen_US
dc.subjectтехнічна творчістьen_US
dc.subjectтехнічне мисленняen_US
dc.subjectтворча діяльністьen_US
dc.subjectінженер-педагогen_US
dc.subjectтеорія вирішення винахідницьких задач (ТРВЗ)en_US
dc.subjectспецкурсen_US
dc.titleАналіз педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.