Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6675
Назва: Аналіз педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів
Автори: Бивалькевич, Леонід Мстиславович
Ключові слова: технічна творчість
технічне мислення
творча діяльність
інженер-педагог
теорія вирішення винахідницьких задач (ТРВЗ)
спецкурс
Дата публікації: 2014
Видавництво: Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України
Бібліографічний опис: Бивалькевич Л. М. Аналіз педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів / Бивалькевич Л. М. // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія» / Редкол.: Д.О.Мельничук (відп. ред.) та ін. - К., 2014. - Вип. 199.-Ч. 1. – С. 33-38.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблему розвитку технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). Обґрунтовано зміст та визначено основні завдання спецкурсу "Розвиток технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів". Проаналізовано аспекти розвитку технічної творчості, форми, прийоми і способи, що забезпечують ефективну підготовку майбутніх інженерів-педагогів До розвитку технічної творчості учнів ПТНз. У спецкурсі розглядається структура ТРВЗ, основи системного аналізу, які розвивають технічне творче мислення і креативність студентів по відношенню До стандартних концепцій технічного розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6675
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.