Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6674
Назва: | Обґрунтування змісту спецкурсу "Розвиток технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів” для майбутніх інженерів-педагогів |
Автори: | Бивалькевич, Леонід Мстиславович |
Ключові слова: | технічна творчість технічне мислення творча діяльність інженер-педагог теорія вирішення винахідницьких задач (ТРВЗ) спецкурс |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України |
Бібліографічний опис: | Бивалькевич Л. М. Обґрунтування змісту спецкурсу "Розвиток технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів” для майбутніх інженерів-педагогів / Бивалькевич Л. М. // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія» І Редкол. / Д.О.Мельничук (відп. ред.) та ін. - К„ 2013. - Вип. 192. - Ч. 2. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито проблему розвитку технічної творчості учнів ПТНЗ. Обґрунтовано зміст та визначено основні завдання спецкурсу "Розвиток технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів". Проаналізовано аспекти розвитку технічної творчості, форми, прийоми і способи, що забезпечують ефективну підготовку майбутніх інженерів-пеДагогів До розвитку технічної творчості учнів ПТНЗ. У спецкурсі розглядається структура ТРВЗ, основи системного аналізу, що розвивають технічно творче мислення і креативність студентів по відношенню До стандартних застарілих концепцій технічного розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6674 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.