Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6674
Назва: Обґрунтування змісту спецкурсу "Розвиток технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів” для майбутніх інженерів-педагогів
Автори: Бивалькевич, Леонід Мстиславович
Ключові слова: технічна творчість
технічне мислення
творча діяльність
інженер-педагог
теорія вирішення винахідницьких задач (ТРВЗ)
спецкурс
Дата публікації: 2013
Видавництво: Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України
Бібліографічний опис: Бивалькевич Л. М. Обґрунтування змісту спецкурсу "Розвиток технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів” для майбутніх інженерів-педагогів / Бивалькевич Л. М. // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія» І Редкол. / Д.О.Мельничук (відп. ред.) та ін. - К„ 2013. - Вип. 192. - Ч. 2.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито проблему розвитку технічної творчості учнів ПТНЗ. Обґрунтовано зміст та визначено основні завдання спецкурсу "Розвиток технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів". Проаналізовано аспекти розвитку технічної творчості, форми, прийоми і способи, що забезпечують ефективну підготовку майбутніх інженерів-пеДагогів До розвитку технічної творчості учнів ПТНЗ. У спецкурсі розглядається структура ТРВЗ, основи системного аналізу, що розвивають технічно творче мислення і креативність студентів по відношенню До стандартних застарілих концепцій технічного розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6674
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.