Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6660
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бивалькевич, Леонід Мстиславович | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T13:02:36Z | - |
dc.date.available | 2020-12-22T13:02:36Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Бивалькевич Л. М. Підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на основі задачного підходу / Бивалькевич Л. М. // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць /за ред. Д. Е. Кільдерова. - К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 38. – С. 22-25. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6660 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано психолого-педагогічні дослідження, присвячені проблемі підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх викладачів на основі задачного підходу, визначені особливості організації навчального процесу у даному аспекті для інженерів-педагогів. | en_US |
dc.publisher | Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова | en_US |
dc.subject | задачний підхід | en_US |
dc.subject | інженер-педагог | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | підготовка викладачів | en_US |
dc.title | Підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на основі задачного підходу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на основі заданного підходу.pdf | 330.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.