Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБивалькевич, Леонід Мстиславович-
dc.date.accessioned2020-12-22T13:02:36Z-
dc.date.available2020-12-22T13:02:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБивалькевич Л. М. Підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на основі задачного підходу / Бивалькевич Л. М. // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць /за ред. Д. Е. Кільдерова. - К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 38. – С. 22-25.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6660-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано психолого-педагогічні дослідження, присвячені проблемі підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх викладачів на основі задачного підходу, визначені особливості організації навчального процесу у даному аспекті для інженерів-педагогів.en_US
dc.publisherНауковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгомановаen_US
dc.subjectзадачний підхідen_US
dc.subjectінженер-педагогen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectпідготовка викладачівen_US
dc.titleПідвищення ефективності професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на основі задачного підходуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.