Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6660
Назва: Підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на основі задачного підходу
Автори: Бивалькевич, Леонід Мстиславович
Ключові слова: задачний підхід
інженер-педагог
компетентність
підготовка викладачів
Дата публікації: 2013
Видавництво: Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Бивалькевич Л. М. Підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на основі задачного підходу / Бивалькевич Л. М. // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць /за ред. Д. Е. Кільдерова. - К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 38. – С. 22-25.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано психолого-педагогічні дослідження, присвячені проблемі підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх викладачів на основі задачного підходу, визначені особливості організації навчального процесу у даному аспекті для інженерів-педагогів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6660
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.