Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6660
Назва: | Підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на основі задачного підходу |
Автори: | Бивалькевич, Леонід Мстиславович |
Ключові слова: | задачний підхід інженер-педагог компетентність підготовка викладачів |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Бивалькевич Л. М. Підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на основі задачного підходу / Бивалькевич Л. М. // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць /за ред. Д. Е. Кільдерова. - К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 38. – С. 22-25. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано психолого-педагогічні дослідження, присвячені проблемі підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх викладачів на основі задачного підходу, визначені особливості організації навчального процесу у даному аспекті для інженерів-педагогів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6660 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на основі заданного підходу.pdf | 330.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.