Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/665
Назва: Створення мистецько-освітнього середовища як важлива умова реалізації суб’єктно-особистісного підходу у підготовці майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності
Автори: Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: мистецько-освітнє середовище
учитель початкової школи
показники результативності
музично-освітня діяльність
суб’єктно-особистісний підхід
підготовка
аудиторна та позааудиторна діяльність
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Дорошенко Т. В. Створення мистецько-освітнього середовища як важлива умова реалізації суб’єктно-особистісного підходу у підготовці майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності / Дорошенко Т. В. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2017. – Вип. 144. – С. 147 – 151.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розкриттю актуальності проблеми вивчення умов, що впливають на розвиток особистості майбутнього вчителя початкової школи, пошуку засобів педагогічного стимулювання мотивації щодо здобуття необхідних знань, формування умінь і навичок музично-освітньої діяльності, обґрунтуванню доцільності створення мистецько-освітнього середовища як важливої умови реалізації суб’єктно-особистісного підходу в підготовці майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності, розкриттю розвивального потенціалу мистецько-освітнього середовища та визначенню показників його результативності. У статті представлено авторське визначення поняття «мистецько-освітнє середовище», зроблено висновок про те, що створення мистецько-освітнього середовища, де майбутній учитель початкової школи набуватиме досвіду власного творчого самовираження, є важливою умовою реалізації суб’єктно-особистісного підходу в підготовці його до музично-освітньої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/665
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.pdf658.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.