Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелан, Тетяна Григорівна-
dc.contributor.authorБерізко, А. О.-
dc.date.accessioned2020-02-25T06:57:25Z-
dc.date.available2020-02-25T06:57:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБелан Т. Г., Берізко А. О. Особливості організації профорієнтаційної роботи учнів старших класів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т .Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 144. С. 129–132.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/664-
dc.description.abstractУ статті описується профорієнтаційна робота як науково обґрунтована система підготовки молоді до вільного та самостійного вибору професії. Виділено компоненти профорієнтаційної роботи, з’ясовано, що профорієнтаційна робота включає три аспекти: психолого-педагогічний, медико-фізіологічний, соціально-економічний. У статті розглядаються питання необхідності застосування сучасних методів та форм профорієнтаційної роботи з учнями та батьками. Також наголошується на систематичності та постійності проведення профорієнтаційних заходів, особливо в старшій школі.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectпрофесійна орієнтаціяen_US
dc.subjectпрофорієнтаційна роботаen_US
dc.subjectформи і методи професійної орієнтаціїen_US
dc.subjectвибір професіїen_US
dc.subjectучні старших класівen_US
dc.titleОсобливості організації профорієнтаційної роботи учнів старших класівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf760.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.