Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6635Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Савченко, Віталій Федорович | - |
| dc.date.accessioned | 2020-12-21T07:53:22Z | - |
| dc.date.available | 2020-12-21T07:53:22Z | - |
| dc.date.issued | 2019 | - |
| dc.identifier.citation | Савченко В.Ф.Усне мовлення як основа комунікативних компетентностей учителя фізики в умовах глобальної інформатизації суспільств. Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2019. С. 74-77. | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6635 | - |
| dc.description.abstract | Серед чисельних визначальних сфер суспільного життя чи не найбільш визначальним є сфера освіти . Готуючи підростаюче покоління до активного і продуктивного суспільного і виробничого життя, освіта не тільки виконує соціальне замовлення , але й ставить перед суспільством нові проблеми у вигляді умов свого існування. Виконуючи завдання суспільства , освіта стимулює розвиток специфічної науково-дослідної сфери , своїх інструментів і шляхів реалізації завдань, поставлених перед нею | en_US |
| dc.publisher | Національний університет «Чернігівський колегіум» | en_US |
| dc.subject | усне мовлення | en_US |
| dc.subject | компетентність учителя | en_US |
| dc.subject | учитель фізики | en_US |
| dc.title | Усне мовлення як основа комунікативних компетентностей учителя фізики в умовах глобальної інформатизації суспільства | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Усне мовлення як основа комунікативних компетентностей учителя фізики в умовах глобальної інформатизації суспільства.pdf | 1,56 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.