Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/663
Назва: | Ефективність організаційних і управлінських факторів при впровадженні комп’ютерних технологій в педагогічних ВНЗ |
Автори: | Третяк, Олена Станіславівна Чебоненко, С. О. Третяк, А. І. |
Ключові слова: | комп’ютерні технології програмне забезпечення інформаційно-комунікаційна компетентність методи навчання профілі комп’ютерної компетентності |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Третяк О. С., Чебоненко С. О., Третяк А. І. Ефективність організаційних і управлінських факторів при впровадженні комп’ютерних технологій в педагогічних ВНЗ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 144. С. 117–121. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуті питання, що стосуються оволодіння комп’ютерними технологіями студентами, результатом чого є формування у них готовності до використання комп’ютерних програм під час підготовки та проведення занять з учнями. Вказано на те, що виші мають бути забезпеченні сучасним комп’ютерним обладнанням та мати підготовлених викладачів. В рівній мірі викладачі, які виступають як інструктори, повинні мати потребу в навчанні та отриманні навичок щодо використання програмного забезпечення для підготовки студентів. Представлені управлінський, людський, системний, інформаційний фактори. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/663 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
29.pdf | 459.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.