Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6629
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченко, Віталій Федорович-
dc.contributor.authorЗакалюжний, В. М.-
dc.date.accessioned2020-12-18T08:48:44Z-
dc.date.available2020-12-18T08:48:44Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЗакалюжний В. М., Савченко В. Ф. Дидактичний підхід до визначення критеріїв відбору техніко-технологічного компонента змісту курсу фізики загальноосвітньої школи з урахуванням його мотиваційної функції. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка Серія: педагогічні науки. Чернігів, 2007. Вип.46. С. 66-69.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6629-
dc.description.abstractУ статті розглядається дидактичний підхід до формування системи критеріїв відбору техніко-технологічного компонента змісту курсу фізики загальноосвітньої школи з урахуванням його мотиваційної функції.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectтехніко-технологічний компонентen_US
dc.subjectмотиваційна функціяen_US
dc.subjectдидактичний підхідen_US
dc.subjectнавчання фізикиen_US
dc.titleДидактичний підхід до визначення критеріїв відбору техніко-технологічного компонента змісту курсу фізики загальноосвітньої школи з урахуванням його мотиваційної функціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дидактичний підхід до визначення критеріїв відбору.pdf268.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.