Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6629
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченко, Віталій Федорович | - |
dc.contributor.author | Закалюжний, В. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-18T08:48:44Z | - |
dc.date.available | 2020-12-18T08:48:44Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Закалюжний В. М., Савченко В. Ф. Дидактичний підхід до визначення критеріїв відбору техніко-технологічного компонента змісту курсу фізики загальноосвітньої школи з урахуванням його мотиваційної функції. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка Серія: педагогічні науки. Чернігів, 2007. Вип.46. С. 66-69. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6629 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається дидактичний підхід до формування системи критеріїв відбору техніко-технологічного компонента змісту курсу фізики загальноосвітньої школи з урахуванням його мотиваційної функції. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | техніко-технологічний компонент | en_US |
dc.subject | мотиваційна функція | en_US |
dc.subject | дидактичний підхід | en_US |
dc.subject | навчання фізики | en_US |
dc.title | Дидактичний підхід до визначення критеріїв відбору техніко-технологічного компонента змісту курсу фізики загальноосвітньої школи з урахуванням його мотиваційної функції | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дидактичний підхід до визначення критеріїв відбору.pdf | 268.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.