Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6629
Назва: Дидактичний підхід до визначення критеріїв відбору техніко-технологічного компонента змісту курсу фізики загальноосвітньої школи з урахуванням його мотиваційної функції
Автори: Савченко, Віталій Федорович
Закалюжний, В. М.
Ключові слова: техніко-технологічний компонент
мотиваційна функція
дидактичний підхід
навчання фізики
Дата публікації: 2007
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Закалюжний В. М., Савченко В. Ф. Дидактичний підхід до визначення критеріїв відбору техніко-технологічного компонента змісту курсу фізики загальноосвітньої школи з урахуванням його мотиваційної функції. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка Серія: педагогічні науки. Чернігів, 2007. Вип.46. С. 66-69.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається дидактичний підхід до формування системи критеріїв відбору техніко-технологічного компонента змісту курсу фізики загальноосвітньої школи з урахуванням його мотиваційної функції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6629
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дидактичний підхід до визначення критеріїв відбору.pdf268.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.