Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлюта, Аліна Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-12-17T13:58:54Z-
dc.date.available2020-12-17T13:58:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСлюта А.М. Формування дослідницьких умінь учнів гімназії №31 м. Чернігова при вивченні курсу за вибором «Основи науково-дослідницької роботи з екології». Розвиток творчих здібностей учнів у освітньому просторі з природничо-математичних дисциплін: зб. статей учасників Міжнар. наук.-метод. Internet-конф. (Чернігів, 26-28 грудня 2016 р.) / відповід. ред. А.А. Давиденко. Чернігів : Чернігівський ОІППО ім. К.Д.Ушинського, 2016. С. 230-237.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6624-
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність навчального курсу іа вибором «Основи науково-дослідницької роботи з екології». Висвітлюється мета, завдання та практичне значення курсу. Запропоновані практичн. заняття з курсу. Автором виділені етапи дослідницької діяльності учнів. Зазначено, що успішна реалізація здібностей у певному виді діяльності підвищує ймовірність досягнень, що сприяє творчій само реалізації гімназистів та їх професійній орієнтації. Наголошено, що організація дослідницької діяльності учнів має посісти належне місце в роботі вчителів, які прагнуть розвинути в своїх учнів любов до природничих наук, зокрема, привчити їх до самостійності в навчально творчій діяльності.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectдослідницька діяльністьen_US
dc.subjectдослідницькі уміння проект учніen_US
dc.subjectнавичкиen_US
dc.titleФормування дослідницьких умінь учнів гімназії №31 м. Чернігова при вивченні курсу за вибором «Основи науково-дослідницької роботи з екології»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.