Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлюта, Аліна Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-12-17T13:54:21Z-
dc.date.available2020-12-17T13:54:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСлюта А.М. Метод проектів як невід’ємний компонент процесу навчання в системі компетентнісно спрямованої освіти. Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті: зб. матер.IV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (27 жовтня 2016, Чернівці) / за заг. ред. М.Ф.Бирки, І.Б.Черкез. Чернівці : ІППОЧО, 2016. С. 159-166.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6623-
dc.description.abstractУ статті розглянутий метод дослідницьких проектів як одного зі способів досягнення дидактичної мети через детальну розробку проблеми, що завершується цілком реальним практичним результатом. Охарактеризовані етапи роботи учнів над проектами. Розглянута можливість реалізації учнівських дослідницьких проектів через дослідницький проект учителя. Наведено переваги використання методу дослідницьких проектів у навчанні учнів. Автор підкреслює, що метод дослідницьких проектів є важливим компонентом процесу навчання в системі компетентнісно спрямованої освіти.en_US
dc.publisherЧернівціen_US
dc.subjectметод проектівen_US
dc.subjectдослідницький проектen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectучніen_US
dc.subjectпроектне навчанняen_US
dc.titleМетод проектів як невід’ємний компонент процесу навчання в системі компетентнісно спрямованої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.